lördag den 16/10

tjena bloggen !
just nu är jag bra humöör ! just för min älskade kusin är här & sitter bredvid mig . han är 7, &  för det andra vet jag inte vad han håller på med ?
haha, han sitter & håller på med pers datamus xd.
haha aa, fasst nae . vi har vart ute lite vid rambodal & gungat lite :) sen har vi spelat lite mario på datan .
& nu ska jag titta lite på en film vi har köppt idag :) . jag vet inte vad den heter men aa.
den funkar säkert . imorn måste jag plugga sönder ! vi har 4 prov nästa vecka ;o
-svenska prov.
-veckans ord.
-engelska glosor.
-matte prov .
jag måste absolut träna mest på svenska provet ! asså jag kan ju inte ett skit om kommunen ?
haha aaa. men jag måste ta & dra nuu. bjuder på en liten bild här nedantill alldeles strax ! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0