tisdagen den 26 april.

tja snyggingar ! ;)

första skoldagen idag då. måste säga att det var skönt att träffa alla. men annars ville jag bara gå hem och sova igen.
asså jag pallar verkligen inte skolan. och jag trodde att vi skulle få en mjuk start. men vi bara körde på direkt när vi kom dit.
Vi hadde iaf svenska och matte, så detvar ändå ganska lugnt. sen var det specialidrott. jorå, den dög.
sen tog ragna och jag en sväng på stan. jag köppte ett par höga shorts på bikbok. sen köppte jah gele hjärtan till mamma och pappa. vart nöjd med köpet!
sen drog jag hem. åt lite macka och sen satte jag mig här!
och nu är det bara att vänta förväntansfullt på att nästa skoldag närmar sig..
hoppas ni haft en bra dag, det har iallafall jag haft !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0