VÄRLDENS MYSIGASTE DAG





Två bilder från idag //

hej!
Dagen har vart helt awesome, massa fina presenter, supernöjd!
Och mamma sa att om jag vill så kan jag kanske få en iphone 4s, men jag vet inte om jag vill ha det , och ifall jag ska få en , så vet jag inte om jag vill ha en svart eller vit?
Aja, har fått presentkort på monki, bikbok och åhlen's.
Sen fick jag ett presentkort av Johanna på 500 som var att man kunde åka iväg och bli sminka ochså, och sen köpa smink som man vill ha, asbra!
Bli sminkad är ju inte helt fel hehe.
kläder, massa lösa pengar, och sen andra småsaker, är skitnöjd! Världens bästa släkt har jag ♥



Kommentarer
Postat av: amanda a

sjukt snygga du <3

2011-12-24 @ 22:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0