everybody needs inspiration.


hej.
fredag idag igen, känns som att det var fredag igår oxå.  veckorna går otroligt fort!
dagen har iaf vart chill. vi hadde mentorsdag med turin. vi började vid halv 10. och slutade vid lunch. (20 över 11)
men jag kan berätta lite vad vi gjorde.
först så vart båda klasserna indelade i två grupper. grupp ett från våran klass skulle vara grupp ett från turins klass. vi fick dom bästa från turin. sen när hälften från våran klass och deras klass var tillsamans så delade vi in oss i tre grupper. alltså några från tirin och några från våran klass.
våran grupp hette bananer i pjiamas (fel stavat?)
och det var jag, emma, disa,adin,ellie, och två andra killar som jag inte kommer ihåg vad dom hette xd
men dom var fett snälla.
sen körde vi några lekar typ. sen hadde vi rast. lite kul sådär. sen slutade vi!
och nu sitter jag här och tjockar upp mig med läsk och choklad. jummi.
och lets dance är på tv nu, men jag orkar inte titta på det. har tröttnat lite halft. ingen som jag tycker är speciellt bra. min favorit Figge åkte ut .. dåliga tittare vill bara göra skam av svenska uppehållsprogram.
men ni får ha en bra helg. det ska iaf jag ha !


pusss :*

Kommentarer
Postat av: anonym

sjukt fin.

2011-03-12 @ 12:36:31
Postat av: lizzette

finfinfinfin!

2011-03-12 @ 12:36:51
Postat av: anonym

fin bild :)



hur ofta plattar du håret?

2011-03-12 @ 12:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0