ni får tyvärr vänta .. :/

aja, mitt internet kommer inte gå att göra någonting åt just nu.
ni skulle bara veta hur länge jag har väntat för att bara komma in på bloggen.
så jag kan berätta för er att ni får tyvärr vänta tills april!
då är jag tillbax och jag kommer blogga och lägga in massa bilder då, det lovar jag!
när jag ända inte kommer kunna blogga på ett tag så kan jag ju säga lite vad ja ska hitta på !
dagarna kommer spenderes med bästisarna från gamla skolan. gud vad jag har saknat dom. sen ska jag träffa sandra i veckan oxåå.
och på onsdag eller fredag den här veckan så ska jag få tandställning!
jag är nervös, men min tandläkare sa att det inte gjorde ont. men han sa att det kunde göra ont dagen efter ..
och jag vet redan hur det kännss.. och jag lovar, man kan inte äta någonting typ. det gör så jäkla ont.
sen så är det väl det som händer!
nu börjar min födelsedag närma sig!
14 april. längtar längtar längtar. hihi.
men det är väl det. jag berättar mer sen !
ojuste, jag var på stan med victoria haag för typ minde än en veckaa sen. & herregud vad kul det var, älskar dig min bästis festiiss. vi tog lite bilder så dom kommer sen i april. haha, gud vad konstigt det känns att bah: det kommer i april osv..
haha, hmm..
ae jag skojar bara lite. men vi hörs i april guuuuyyyys.

puss påeer gullrumpor :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0