put it on the floor


Hej påer!
Dagen har vart sådär, morfar fyllde år, congratz!
Just nu tittar jag tv, finns inget bra. Ska typ försöka lägga mig och somna tidigt idag, har typ sovit alldeles för lite på senaste tiden.
Imorn är det skola, det ska bli nice att träffa alla, kändes som det var så länge sen man träffa alla , även fast lovet har gått sjukt snabt.
Måste typ plugga massor och så nu den här veckan,  det suger , pallar inte.
Skolan kan dö!!!
Nejmen, vi har typ slöjd imorn , sen engelska och sen matte tror jag, eller venne?
Sen har vi prov på onsdag i so:n. FUCK THAT.
Nae men åker direkt till mathilda imorn på morgonen innan jag drar till skolan!
Hare bra alla ni.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0