jag älskar dig syster








DU ÄR UNDERBAR ♥

Hej påer. Inte dålig uppdate?
Ska verkligen försöka förbättra mig. Det är ju skolan och så. Har inte mer att säga än att jag älskar livet, mina vänner och allt och jag är så glad att jag har er alla.
Skolan går bra ochså tycker jag, schemat är väl sisodäääär. På torsdagar och fredagar börjar vi klockan 8 med idrott. Vi har ju alltid haft på eftermiddagen så jag gillar inte att vi har det direkt på morgonen.
Vi slutar ju senare oxå..
Fast nu har vi börjat med slöjd. DETÄGER.
Jag har träslöjd den här terminen och nästa blir det syslöjd!
Men hörreni, ska hoppa in i duschen nu, ni får hare bra allesammans!

- Boy, your'e so wonderful!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0