i go wherever you will go



Jag vill inte leva utan dig, du är min livsglädje. Du är anledningen till att jag fortfarande ser framåt. Du har alltid funnits vid min sida & stöttat när jag har haft det svårt. Du är den bästa i hela jävla fucking världen.

Ett liv utan dig går inte att hitta, bara en kram från dig gör mig tusen gånger starkare. Jag kan verkligen göra vad som helst framför dig. Jag älskar dig så jävla mycket. har aldrig haft så starka känslor för en vän, på så snab tid, när var det vi började prata , på riktigt? Det var liksom i början av 7:an, och på så snab tid så har du blivit en av dom viktigaste människorna i mitt liv.
jag kan verkligen gråta framför dig och jag vet att du kommer också kommer gråta.
Jag vill att du ska veta att du är underbar, och jag kommer alltid finnas vid din sida, no matter what. ♥

Kommentarer
Postat av: din

åh älskling, du är min livsglädje. jag älskar dig så jävla mycket. jag klarar mig inte utan dig, världens bästa vän. jag kan göra allt för dig, du är underbar, så sjukt underbar. du klarar det Cornelia.

jag finns vid din sida, och jag vet att di finns vid min om det skulle va något. jag älskar dig vännen, det kommer jag alltid göra <3

2012-01-14 @ 17:07:39
URL: http://rklinthaell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0