LOVELY FRIDAY

Hej mina vänner. Ligger för tillfället i världens skönaste säng och glor på tv. Skolan har vart rätt seg idag, jävligt fel att sluta halv 4 på en fredag. Efter skolan träffade jag min Julia, vi drog iväg till vårat pizzaställe och käka där och pratade som vi brukar göra. Sen tog vi en sväng ner till netto och Köppte kakor och bullar, plus läsk haha. Gick sen till en park i ljura och åt allt det,haha våra pratstunder äger, finns inget bättre än det. Som man säger, jag är dyngkär i våran vänskap.
Sen åkte vi ner till sporthallen och tittade handboll, där träffade vi Julia nummer två, senare åkte Julia S hemmåt, så då stannade jag kvar med Julia A. Haha vad jobbigt att behöva skriva sådääääär, nej skoja, men var somsagt kvar med Julia A och hade en pratstund med den fina tjejen, sen hamnade vi i omkläddningsrummet med Clara och så snackade vi en liten stund där, sen skulle jag ta bussen hem men den åkte bara fucking förbi mig så mathilda skjutsade hem mig, ängeln i nöden sådär. Ae men den sånna härna dagar vill jag ha fler av. Nu är jag trött och ska se på film innan jag somnar. Hoppas ni haft en fin fredag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0