XFACTOR

Hej kära ni, tänkte göra ett snabbt inlägg innan jag slurknar till. Var på träning för ett tag sen som gick jättebra, fina flickorna. Skolan har annars varit som vanligt, hadde idrott sist på dagen och efter den var jag tvungen att åka tillbaka till skolan för att fixa lite som jag ville komma ifatt med, sedan var klockan jättemycket så mamma kom och hämtade mig sen var det träning, skulle egentligen ha träffat fina Julia idag, men skulle inte haft någon tid över överhuvudtaget, så det blev inget med det, imorgon börjar jag klockan 8 och slutar runt 3 på stadium. Sen blir det tandläkaren runt 5. Fuck thaaaaat, och nu orkar jag inte skriva mer, love to all of you guys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0